Upozornění: Veškeré informace o produktech slouží pouze k informativním účelům a nejsou zamýšleny jako náhrada odborné lékařské péče. Produkty nenahrazují klasickou léčbu ani diagnostiku. V případě jakýchkoliv zdravotních obtíží se vždy poraďte se svým lékařem. Účinky produktů nepoužívejte jako alternativu ke konvenční terapii – jejich primárním účelem je dekorativní nebo doplňkový charakter. U produktů určených k vnitřnímu užití doporučujeme konzultaci s lékařem před začátkem užívání.

FAQ (Často kladené dotazy)

Lze si objednat na dobírku?

Ano, samozřejmě! Pokud si zvolíte způsob platby na dobírku, je tato možnost k dispozici u všech dopravců, kteří tuto službu podporují. U těchto možností je vždy uvedeno, že dobírka je možná.

Co když mi selže platba kartou online?

Pokud platba kartou online neproběhne úspěšně, v potvrzovacím e-mailu najdete číslo účtu, na který můžete objednávku uhradit. Také vám bude poskytnut variabilní symbol (VS), který je nutné zadat při platbě převodem.

Kdy bude moje objednávka doručena?

Objednávky, které jsou uhrazené kartou online nebo převodem, začínáme zpracovávat až po přijetí platby. U objednávek na dobírku zahajujeme zpracování až po potvrzení zákazníkem. Obvykle dorazí balíček do3–7 pracovních dnů od přijetí platby. V obdobích jako jsou Vánoce, letní prázdniny nebo při větším množství objednávek může doručení trvat o něco déle.

Můžu si vaše produkty koupit i osobně?

Momentálně nemáme kamennou prodejnu, ale pravidelně se účastníme různých akcí, trhů a poutí, kde si naše produkty můžete zakoupit osobně. Seznam těchto akcí vždy včas zveřejňujeme na našich sociálních sítích, abyste měli přehled o tom, kde nás najdete.